20 listopada 2014

Mleko pije kotka czyli w skrócie istny debilizm

Kim jestem? Jest to trudne pytanie.Wszystko miało by sens gdybym na siłę nie starała się być w centrum uwagi. Szczerze, to tylko ja o tej kwestii wiem i ciężko mi się jej pozbyć. Samoistnie nie należę do żadnej grupy - jestem obok. Przyglądając się im widzę improwizację. Jednak moje domysły nie sprawdzają się - są tacy na prawdę. Natrafić na kogoś prawdziwego jest tak trudno jak nie zjeść od razu swojej ulubionej czekolady( ulubiona? gorzka z pomarańczą :3). Odsuwając się automatycznie cząstka chce ze mną gadać. Również zadaje to irytujące pytanie: Dlaczego jesteś taka smutna?

Nie jestem, "rozluźniam tylko mięśnie twarzy".
Każdy osądza mnie inaczej(trochę mnie to dołuje jednak z drugiej strony nikt nie wie o mnie wszystkiego[ chyba, że moja siostra :)]).

Piękne prawda? Tak kiedyś skończymy :).
Zastanawiałam się ostatnio dlaczego mleko nie pije kotka skoro on to robi?















Skończyła mi się wena w kapsułkach, więc teraz to co zwykle. Nie lubię niebieskiego, mydła, wrednych ludzi. Dla tego mam mało znajomych :( . Pocieszające jest to, że udało mi się odnaleźć garstkę prawdziwych. Boję się autobusów, pająków. Jeżeli ktoś powtarza przy mnie słowo "krew", opowiadając przy tym czuję jak moje ciało mdleje :d.
Teraz najtrudniejsze pytanie: czego słucham? Blink-182, Green Day, Echosmith, Muse, Radiohead, Cat Power... Dużo zespołów poznałam dzięki jednej stronie(klik). Teraz mam tam około 250 utworów (połowa nie jest nawet ściągnięta). 
* niedawno ściągnęłam - jestem wolna :D
Gram na pianinie, wiolonczeli. Jednak nie lubię tych instrumentów. Pragnę odkrywać nowe dla tego te już mi się nudzą.
Nazywam to melancholijnym przymusem, ale z resztą to historia na inną okazję. 
Kocham słuchać grzmotów piorunów i kropiącego deszczu.
Jestem Potterhead - Gryffindor(nie zmyślam jak większość społeczeństwa mugoli). 
Wymyślam dziwne komiksy i większość moich rysunków jest na polskim( np. człowiek z czarną twarzą). Tak nie są one normalne. Zaczęłam przerysowywać stwory i postacie z Dofusa. Te "puste oczy". Polecam serwer Rosal, na pozostałych jest mało użytkowników.
Myśląc o tym co miałam napisać wychodziło mi to lepiej  niż pisanie o tym.
 "Uśmiech losu można zobaczyć nawet w tych najciemniejszych chwilach, jeśli tylko pamięta się, żeby zapalić światło." A. Dumbledore
Dlatego postaram się brać częściej pamicon i uaktualniać tą stronę.

Napisałam wszystko chaotycznie, bo dużo rzeczy wpadało mi co chwila do głowy. Pozdrawiam Maję :"). 
"Ludzie normalni są nudni, więc po co być jednym z nich..."
mój cytat, można powiedzieć, że określa on cząstkę mnie :).

3 komentarze:

  1. piszę po raz 10 ten głupi komentarz, bo nie chcą sie dodwać
    dziękuję za pozdrowienia, dalej czekam na kolejną notkę :x
    pomimo tego iż cie znam nie wiedziałam że tak dobrze piszesz xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm nie da się mnie dobrze określić w jednym słowie. Z komami też tak miałam, ale na innej stronie i kiedy w końcu udało mi się go dodać był bardzo, bardzo dłuugi. Dobrze, że chociaż ciebie tak nie poniosło :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne <3 Co będzie następne ;* Życzę weny

    OdpowiedzUsuń